The King's Man
Når en gjeng bestående av historiens verste tyranner og kriminelle mesterhjerner samler seg for å planlegge en krig som vil utslette millioner av mennesker, må én mann kappes med tiden for å stoppe dem. Oppdag opprinnelsen til det første uavhengige etterretningsbyrået i "The King's Man".