The Making of Doctor Strange in the Multiverse of Madness
Bli med den visjonære regissøren Sam Raimi og besetningen til filmen mens de forteller om opplevelsene sine med å vekke Marvels dystreste historie til live. Fra verdensbygging til universbygging, hør førstehåndsfortellinger fra besetningen og crewet om hva som skulle til for å designe, skape og gjøre hvert av universene unikt og troverdig. Oppdag alt dette og mer til i: "ASSEMBLED: The Making of Doctor Strange in the Multiverse of Madness".