The Nutcracker
På julaften vil den unge jenta Clara holde seg oppe for å leke med Nøtteknekker-dukken sin, men hun må legge seg. Etter at alle har lagt seg for å sove, sniker hun seg ned for å være sammen med dukken sin, sovner og drømmer en magisk drøm: Clara blir kidnappet av en musekonge, men nøtteknekkerdukken hennes – nå en flott prins – redder henne.