To søstre for mye
Bette Midler og Lily Tomlin, latterens førstedamer, spiller i denne komedien som handler om to sett med eneggede tvillinger som blir byttet om ved fødselen. Førti år senere møtes de i travle Manhattan, og resultatet er hemningsløst identitetskaos, splittede personligheter og dobbeltrøbbel. Midler og Tomlin viser at to er selskap, fire er kaos.