Toby Skilpadde vender tilbake
Haren Max og skilpadden Toby er motstandere i en boksekamp. Max blir frustrert når Toby trekker seg inn i skallet sitt under kampen, så han prøver å jukse ved å putte fyrverkeri i skallet til Toby. Planen slår feil når fyrverkeriet faktisk hjelper Toby med å vinne. Dette er en oppfølger til Skilpadden og haren.