Sport
Den 20. mai nådde Desportivo das Aves sin første finale i den portugisiske fotballcupen. Filmen skildrer reisen til laget og tilhengerne fra Aves til Jamor for å møte Sporting. En levende beretning om tilhengernes lidelse både utenfor og inne på stadion, fortalt av Antena 1.