Vacation Friends 2
I denne oppfølgeren inviterer nygifte Marcus og Emily med seg Ron og Kyla, som også er nygifte med et lite barn, til et feriested i Karibia. Der skal Marcus møte eierne angående byggingen av et hotell i Chicago. Men når festen begynner, blir parenes avslappende ferie raskt til et vilt eventyr.
I denne festlige oppfølgeren som foregår et par måneder etter at "Vacation Friends" sluttet, inviterer det nygifte paret, Marcus og Emily, med seg sine uhemmede bestevenner, Ron og Kyla, som også er nygifte med et lite barn, på en gratistur til et feriested i Karibia. Ron og Kyla vet ikke at Marcus i hemmelighet planlegger å møte eierne av feriestedet for å gi anbud på å få bygge et hotell for dem i Chicago. Men Marcus' planer og ønske om en avslappende ferie blir ødelagt når Kylas far, Reese, som har vært fengslet i San Quentin, slipper fri og dukker uanmeldt opp på feriestedet. Dette fører til leting etter skjulte skatter, jungeljakt, ekstremsporter, drikkekonkurranser og mer kaos enn noen gang før.