When We Speak
En trio av varslere deler sine motivasjoner, erfaringer og konsekvensene av sine egne saker. Britisk etterretningsansatte Katharine Gun, Oxfam-hjelpearbeider Helen Evans og Hollywood-skuespilleren Rose McGowan avslører hva som skjer med kvinner i When We Speak.