2000-tallet
Med et stjernespekket galleri av øyevitner, politikere og kjente intervjuobjekter, forteller vi historien om ti urolige år som forandret verden.
Denne serien inneholder en rollebesetning av historieskapere, øyevitner, kjendiser og politikere – inkludert Dick Cheney, Michael Moore, Billy O’Reilly, Rudy Giuliani, Sharon Osbourne og Nancy Pelosi, og forteller historien om de ti urolige årene på 2000-tallet ved hjelp av den beste og mest avslørende arkivfilmen som er tilgjengelig.