Dødelige instinkter
Hver episode av Deadly Instincts er oppbygget i en antologisk stil og dekker mange forskjellige dyr på jorden. Serien har en moderne stil som fullstendig re-tenker det rike naturhistoriske rom.
Hver episode av Deadly Instincts er oppbygget i en antologisk stil og dekker mange forskjellige dyr på jorden. Serien har en moderne stil som fullstendig re-tenker det rike naturhistoriske rom. Drevet av et edgy (og noen ganger humoristisk) soundtrack, så vel som en kinetisk klippestil, vil hver dyresekvens starte på det mest usannsynlige stedet - et krisepunkt - og deretter se tilbake på den unike rekken hendelser som førte dyret, enten rovdyr eller bytte, til det øyeblikket.