Extreme Rescues
Med dramatiske og virkelige bilder tatt av redningsmennene selv, setter Extreme Rescues seerne i sentrum av handlingen for hvert hjertestoppende sekund.
Extreme Rescues tar en 180 på den tradisjonelle overlevelsesgenren. Forteller dramatiske virkelighetshistorier fra hele verden, ved hjelp av opptak tatt av redningsmennene selv, og denne serien setter seerne i sentrum av handlingen for hver hjertestoppende vri og sving når de blir vitne til livreddende prestasjoner i sanntid.