Future Avengers
Avengers redder tre barn (Makoto, Adi og Chloe) som fikk overnaturlige krefter fra et forbrytersk eksperiment, utført av den onde organisasjonen, Hydra.
Avengers redder tre barn (Makoto, Adi og Chloe) som fikk overnaturlige krefter fra et forbrytersk eksperiment, utført av den onde organisasjonen, Hydra. Superheltene bestemmer seg for å forbarme seg over barna, og trene dem til å bli en ny generasjon med helter mens de følger med på skurkene.