Harlem Ice
«Harlem Ice» er en dokumentarserie i fem deler som følger kunstløpjentene i Harlem mens de forbereder seg på konkurranser, opptredener og en livsendrende global opplevelse. Gjennom øynene deres opplever vi høydepunktene og nedturene i FSH-sesongen, og de unike erfaringene de har som mørkhudede jenter som bryter ned isgrensene og får tilgang til en global scene.
«Harlem Ice» er en dokumentarserie i fem deler som følger kunstløpjentene i Harlem mens de forbereder seg på konkurranser, opptredener og en livsendrende global opplevelse. Gjennom øynene deres opplever vi høydepunktene og nedturene i FSH-sesongen, og de unike erfaringene de har som mørkhudede jenter som bryter ned isgrensene og får tilgang til en global scene. Vi følger søstrene Tori og Ashley, nybegynner Adrianna og senior Ariyana, og ser hvordan hver av jentene gjør seg bemerket og bidrar til å sette Harlem Ice på kartet.