Harley i midten
Harley Diaz lever i en familie med sju barn og har havnet midt i midten. Ved hjelp av sine oppfinner-evner klarer hun å skille seg ut og lærer å takle utfordringene som dukker opp i den uvanlig store gjengen. Harley og familien viser at man kan klare hva som helst - så lenge man holder sammen!