Hulk og KNUS-agentene
Hulk får følge av en morsom, dysfunksjonell gruppe som blir som en familie og hjelper ham å takle trusler som er for enorme for andre helter.
Hulk får følge av en morsom, dysfunksjonell gruppe som blir som en familie og hjelper ham å takle trusler som er for enorme for andre helter. Hans bestevenn Rick Jones er med for å dokumentere alle invasjonene, sjømonstre og robotene han stopper. Takket være Ricks nettserie får verden, som en gang fryktet Hulk, se ham som Rick alltid har: som en helt! I sin kamp mot ondskapen får Hulk følge av KNUS-agentene: She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb og Skaar.