Into the Unknown: Making Frozen 2
Klokka tikker, og det er mindre enn et år igjen til verdenspremieren på Frost 2. Det kreative teamet åpner dørene for en serie i seks deler om hva som trengs for å skape historiens mest populære animasjonsfilm. For første gang fanger kameraene utfordringene, gjennombruddene, kunsten og kompleksiteten ved å skape en helaftens film i Walt Disney Animation Studios.
Klokka tikker, og det er mindre enn et år til verdenspremieren på Frost 2. Filmskaperne, kunstnerne, låtskriverne og skuespillerne åpner dørene til en dokumentarserie i seks deler. Den viser det harde arbeidet, engasjementet og samarbeidet for å skape en av filmene man har hatt de høyeste forventningene til i Walt Disney Animation Studios' nesten 100 år med filmskaping. For første gang kastet kameraene et avslørende - og til tider overraskende - blikk på utfordringene, gjennombruddene, kunsten, kreativiteten og kompleksiteten ved å lage historiens mest populære animasjonsfilm. Serien følger regissør/forfatter/kreativ leder Jennifer Lee, regissør Chris Buck, produsent Peter Del Vecho, låtskriverne Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, skuespillerne Kristen Bell (“Anna”), Idina Menzel (“Elsa”), Josh Gad (“Olaf”), Jonathan Groff (“Kristoffer”), Sterling K. Brown (“løytnant Mattias”) og Evan Rachel Wood (“Idun”) i et kappløp mot tiden for å fullføre filmen, med frustrasjoner og kreative gjennombrudd på veien. Produsert av Lincoln Square Productions og Walt Disney Animation Studios.