Isabel Preysler, My Christmas
Isabel Preysler ønsker oss velkommen inn i hjemmet sitt for å vise oss hvordan hun feirer én av de mest minneverdige høytidene i året: Julen. Med hjelp fra staben sin overser Isabel selv de minste detaljene og deler gleden ved nåtiden og nostalgien fra fortiden med barna sine.
For Isabel Preysler og familien hennes er julen en enestående tid. I denne anledningen åpner hun dørene til huset sitt som aldri før for å dele alle forberedelsene i detalj. Døtrene hennes, Tamara Falcó og Ana Boyer setter også i gang for å hjelpe moren sin med å gjenskape uforglemmelige minner. Hun tar seg av enhver detalj ved forberedelsene mens hun deler med barna sine, inkludert de som bor utenlands, gleden ved nåtiden og nostalgien fra fortiden. Når alt kommer til alt er jo julen også en tid for å minnes de som er borte.