It Was Always Me
Etter farens plutselige død, reiser Lupe fra Mexico til Colombia for å delta i begravelsen. Der møter hun Noah, farens mystiske assistent, og sammen med ham deltar hun i en musikkonkurranse på TV. Her vil hun finne ut sannheten om hva som egentlig skjedde med faren, den berømte sangeren og tekstforfatteren, best kjent som «Farao».
Lupe er 22 år, og over natten blir livet hennes snudd på hodet, når faren hennes, en kjent colombiansk sanger og tekstforfatter, plutselig dør. Når hun ankommer Colombia møter hun Noah, en mystisk ung mann, som viser seg å være farens assistent. I stedet for å reise tilbake til Mexico bestemmer Lupe seg for å bli, hun får mistanke om at farens død ikke var en ulykke. Sammen med Noah legger hun ut på et musikalsk eventyr fullt av farer, mystikk og romantikk, i den karibiske regionen av Colombia.