Jonas
Kevin, Joe og Nick er verdensberømte rockestjerner som prøver å leve et normalt liv på skolen. Men livet deres er selvsagt alt fra normalt. De fleste elevene er vant til berømmelsen deres, men noen, som energiske og småsprøe Macy, hyler bare hun ser dem.
Kevin, Joe og Nick er verdensberømte rockestjerner som prøver å leve et normalt liv på skolen. Men livet deres er selvsagt alt fra normalt. De fleste elevene er vant til berømmelsen deres, men noen, som energiske og småsprøe Macy, hyler bare hun ser dem. De må bruke skoleuniform på dagtid, men vennen og stylisten deres Stella lager kostymene som skal tåle riv og slit fra fansen. Utenfor skolen bruker de dress for å unngå oppmerksomhet, og de bor i en luksusleilighet sammen med Tom, den alltid positive faren og manageren deres. Til tross for berømmelsen må guttene håndtere hverdagen og alle utfordringene. Og selv om de erter hverandre, holder de sammen og støtter hverandre, og de har alltid tid til å synge noen låter.