Kirby Buckets
Velkommen til Kirbys verden! Den er frekk og freidig og full av farger. På eventyrene sine får Kirby følge av sine animerte karakterer, som kommer ut av tegnepapiret og deltar i det som skjer.
Velkommen til Kirbys verden! Den er frekk og freidig og full av farger. Tretten år gamle Kirby Buckets drømmer om å bli en berømt animatør, sånn som idolet hans. Sammen med sine to beste venner, Fish og Eli, ferdes Kirby i den eksentriske byen de bor i, der de tre som regel må prøve å komme ut av en knipe før Kirbys søster Dawn, og bestevenninnen hennes, Belinda, finner dem. På eventyrene sine får Kirby følge av sine animerte karakterer, sånn som Macho Taco og Trippelstjert, som han ser for seg komme ut av tegnepapiret og delta i det som skjer.