Mayarikets skatter
National Geographic-opplevelsesreiseren Albert Lin våger seg inn i den guatemalske jungelen for å utforske hvordan et nytt høyteknologisk kart avslører titusener av eldgamle ruiner. Tretten arkeologer tar fatt på en oppdagelsesreise for å utforske forsvunnede ruiner for første gang på 1500 år. Funnene deres skriver ny historie om en av verdens mest mystiske, eldgamle sivilisasjoner.