Mira, Kongelig Detektiv
Som den nyutnevnte kongelige detektiven i det India-inspirerte landet Jalpur, reiser den modige og resurssterke Mira gjennom kongedømmet og hjelper kongelige og folket forøvrig.
Som den nyutnevnte kongelige detektiven i det India-inspirerte landet Jalpur, reiser den modige og resurssterke Mira gjennom kongedømmet og hjelper kongelige og folket forøvrig. Med hjelp fra vennene sine, prins Neel, kusinen Priya, og mungo-vennene sine, Mikku og Chikku, bruker Mira sin unike teft til å undersøke alle saker hun kommer over!