My Family
Han har et hus, en kone og en ung datter. Tragedie rammer imidlertid denne tilsynelatende lykkelige mannen når hans unge datter blir kidnapper. Nå står mannen som trodde han hadde alt overfor et antall prøvelser og motgang og navigerer det komplekse nettet av menneskelig natur. Den eneste måten å redde hans elskede datter på er å eliminere politiet og gå sammen med konen for å kjempe mot kidnapperne.