Rosewood
Dr. Beaumont Rosewood, byens beste private patolog. Rosewood er brilliant, kul og full av karisma, og blir nødt til å samarbeide med etterforsker Annalise Villa, som ikke lar seg pille på nesen. Sammen må de finne spor ingen andre kan se for å hjelpe Miami politiet med å løse de mest utfordrende sakene sine.