Selenkay
Etter å stadig ha vært på reisefot på grunn av foreldrenes jobb, vil 16 år gamle Sofía ha stabilitet: å gå på skolen og ha venner. Når de flytter til Río Vivo, en liten fjellby, får hun endelig det hun vil ha, helt til en merkelig kraft knyttet til vann truer det vanlige tenåringslivet hun har jobbet så hardt for å få.
Etter å stadig ha vært på reisefot på grunn av foreldrenes jobb, vil 16 år gamle Sofía ha stabilitet: å gå på skolen og ha venner. Når de flytter til Río Vivo, en liten fjellby, får hun endelig det hun vil ha, helt til en merkelig kraft knyttet til vann truer det vanlige tenåringslivet hun har jobbet så hardt for å få. På samme tid ankommer de underlige Fénix-brødrene og vekker oppmerksomhet blant alle innbyggerne. Sofía klarer ikke å unngå å bli tiltrukket av den mellomste broren Gael til tross for familiens mistillit til brødrene, og de to får et nært forhold. At Sofía oppdager identiteten og kraften sin, hjelper henne til å forstå mer om seg selv, men reiser også spørsmål om alt hun vet og setter hennes eget og familiens liv i fare.