Shipwreck Hunters Australia
Et unikt team av eventyrlystne dykkere og erfarne undervanns-filmskapere slår seg sammen med marinarkeologer for å jakte på forsvunnede skipsvrak og hemmelighetene de bærer langs den vest-australske kysten. Ledet av en innbitt piratkaptein kombinerer oppdragene nye beviser med gammel forskning, og tar dem på et fantastisk eventyr ut i de mystiske delene av et av verdens vakreste områder.