SMÅTT - Hallo, småtasser (Kortfilmer)
SMÅTTs juniorflygere, Pip og Freddy, elsker å levere søte små dyrebabyer til familiene sine … men hva skjer etter at de har levert dem? Pip og Freddy ringer noen av favorittbabyene sine for å høre hvordan de har hatt det, og for å synge en spesiell sang, bare for dem.