Star Wars: Droids
År før de noen gang møtte Luke Skywalker, streifet din favoritt Star Wars-droider galaksen på spennende eventyr drevet av hjertestoppende farer… og humoristisk moro! Bli med R2-D2 og C-3PO i denne actionfylte animerte serien, mens de utforsker de lengste delene av rommet på deres uendelige søken etter en god mester!
Bli med på R2-D2 og C-3PO når de begir seg ut på spennende opplevelser drevet av hjertestoppende farer… og humoristisk moro! År før de noen gang møtte Luke Skywalker, streifet din favoritt Star Wars-droider galaksen på deres uendelige oppdrag for å finne det hver vennlige automaton vil ha mest - en god mester! Nyt alle de 13 episodene i denne actionfylte animerte serien, og del de tidlige eskapadene av Artoo og Threepio når de utforsker de lengste delene av rommet mens de gjør det de gjør best: kom i TRØBBEL… igjen og igjen!