Super Junior: The Last Man Standing
Den unike guttegruppa SUPER JUNIOS 05s vei til å bli de globale toppartistene i SUPER JUNIOR. Denne dokumentaren er en utforsking av gruppen og medlemmene bak scenen.
"THE LAST MAN STANDING" er en utforsking av SUPER JUNIOR og gruppas medlemmer bak scenen, og gir et ferkst innblikk inn i K-pop industrien.