Tell Me Lies
Tell me Lies følger et stormende, men berusende forhold som det utvikler seg over 8 år. Når Lucy Albright og Stephen DeMarco treffes på college, er de i den formative alderen der tilsynelatende alminnelige valg fører til ugjenkallelige konsekvenser. De faller raskt inn i et avhengighetsforhold som permanent vil endre ikke bare livene deres, men livene til alle rundt dem.