The D'Amelio Show
Fra å være relativt ukjente med et tilsynelatende normalt liv, til å bli kastet inn i Hollywoods rampelys nesten over natten, står D’Amelio-familien overfor nye utfordringer og muligheter de ikke kunne ha sett for seg. Charli, Dixie, Heidi, og Marc gjør sitt beste for å holde seg nær hverandre, mens de også prøver å tilpasse seg livet i Hollywood.
Fra å være relativt ukjente med et tilsynelatende normalt liv, til å bli kastet inn i Hollywoods rampelys nesten over natten, står D’Amelio-familien overfor nye utfordringer og muligheter de ikke kunne ha sett for seg. Charli, som i en alder av 16 ble én av de største berømthetene med over 150 millioner følgere samlet og nr. 1 på TikTok-plattformen på mindre enn et år, har verden i sine hender og jobber for å balansere berømmelse og familieliv med dansing, forhold, å finne nye venner i LA og kjempe mot haterne på nett. Søsteren hennes, Dixie, nå 19, opplever sin egen nye berømmelse med over 80 millioner følgere samlet, og en eksploderende musikkarriere. For mamma Heidi og pappa Marc, var det å oppdra tenåringer vanskelig nok før de legger til å flyttet på tvers av landet, støtte døtrenes drømmer og å gjøre sitt beste for å holde seg nær hverandre og beskytte jentene sine fra berømmelsens mørke side, mens de også prøver å tilpasse seg livet i Hollywood.