The Falcon and The Winter Soldier
I The Falcon and The Winter Soldier fra Marvel Studios ser vi Anthony Mackie som Sam Wilson, alias Falcon, og Sebastian Stan som Bucky Barnes, alias Winter Soldier. Duoen, som møttes på slutten av Avengers: Endgame, slår seg sammen i et verdensomspennende eventyr der de får satt både evner og tålmodighet på prøve.
I The Falcon and The Winter Soldier fra Marvel Studios ser vi Anthony Mackie som Sam Wilson, alias Falcon, og Sebastian Stan som Bucky Barnes, alias Winter Soldier. Duoen, som møttes på slutten av Avengers: Endgame, slår seg sammen i et verdensomspennende eventyr der de får satt både evner og tålmodighet på prøve. Den seks episoder lange serien regisseres av Kari Skogland, og Malcom Spellman er hovedforfatter. Ellers medvirker Daniel Brühl som Baron Zemo, Emily VanCamp som Sharon Carter og Wyatt Russell som John Walker.