The Inhumans
Etter at kongefamilien over de umenneskelige blir splittet under et militært kupp, klarer de så vidt å rømme til Hawaii hvor de blir tatt imot av et overraskende samspill med den frodige verdenen og menneskeligheten rundt dem. Nå må de finne en måte å gjenforene seg på, og returnere hjem før livsstilen deres blir ødelagt for alltid.