The Wizard of Paws
Med hjertevarmende historier om nydelige skapninger som vinner, mot alle odds, følger Wizard of Paws kjæledyrprotesepioneren Derrick Campana når han gir vanskeligstilte dyr en ny sjanse.
Med hjertevarmende historier om nydelige skapninger som vinner, mot alle odds, følger Wizard of Paws kjæledyrprotesepioneren Derrick Campana når han gir vanskeligstilte dyr en ny sjanse. Derrick mottar telefoner fra hele USA, og helt til Bhutan, og stepper inn for å lage unike lemmer som kan få kjæledyrene tilbake på beina.