Ville Hawaii
For sju millioner år siden steg Hawaii opp fra havet som et tomt, vulkansk land. Måten disse øyene har endret seg til et paradis på, er en historie som trosser alle odds og utfordrer våre forventninger. National Geographics tar oss med på en vill reise til disse bemerkelsesverdige områdene, som gjennom en blanding av ild, is og vann har blitt et skapelseseksperiment som aldri tar slutt.