Weekend Family
Hver helg tar Fred seg av døtrene sine: Clara (16 år gammel), Victoire (13 år gammel) og Romy (10 år gammel). Alle har forskjellig mor, som de bor med i uken. En ny stemor slutter seg til denne lykkelige familien når Fred forelsker seg hodestups i Emma, en canadisk student som holder på å gjøre ferdig doktorgraden sin i barnepsykologi.
Clara, seksten år gammel, er Laurences datter. Laurence har en kafé sammen med kona og stesønnen sin. Victoire er tretten år gammel og den anspente direktøren Marie-Anges datter. Og Romy, ti år gammel, er datteren til den spanske skuespilleren Helena. Jentenes far er Fred, en fysioterapeut, som har omsorgen for døtrene sine fra fredag til søndag. Én dag sender Laurence en kunde til Fred. Emma har skadet ryggen sin, og Fred forelsker seg vilt i henne. Seks måneder senere flytter Emma inn med Fred og jentene hans. Alle sammen blir en ny helgefamilie!