Art Trails of the Riviera
Verken de Cote D'Azur naast de zon en zee. Duik in het rijke artistieke erfgoed als voormalig thuisbasis van iconen als Cézanne, Renoir en Picasso. Volg Kate's reis van Aix naar Nice terwijl ze de voetstappen van deze meesters volgt en de landschappen ontdekt die hun tijdloze werken inspireerden. Ervaar de kruising van kunst en geschiedenis in het hart van Zuid-Frankrijk.