Assembled: The Making of Ant-Man and the Wasp: Quantumania
Duik met cast en crew diep in het maken van "Ant-Man and The Wasp: Quantumania". Met overweldigende beelden van achter de schermen en openhartige interviews laat Assembled zien hoe een indrukwekkende nieuwe wereld naar het witte doek werd gebracht.
Met overweldigende beelden van achter de schermen en openhartige interviews met de cast en crew laat deze aflevering van Assembled zien hoe het fantastische avontuur "Ant-Man and the Wasp: Quantumania" naar het witte doek is gebracht. De vorige delen van de "Ant-Man and the Wasp"-trilogie vonden voornamelijk plaats in de straten van San Francisco, maar dit nieuwe deel brengt het publiek naar een wereld waar tot dusver alleen over gepraat werd: het kwantumrijk. Je hoort hoe het conceptualiseren van dit bizarre en indrukwekkende microversum een jaar duurde, en een enorme hoeveelheid fantasie vereiste. Je brengt tijd door met Paul Rudd, Evangeline Lilly, Michelle Pfeiffer en nieuwkomer Kathryn Newton, die bespreken welke uitdagingen en triomfen ze beleefden tijdens het spelen van hun heldhaftige personages. Maar vergis je niet, in de diepten van het kwantumrijk barst het van de schurken. Regisseur Peyton Reed en acteur Corey Stoll laten zien welke methoden zijn gebruikt om een surrealistisch personage uit de stripboeken tot leven te brengen dat de fans maar al te graag haten: M.O.D.O.K. Maar als het om slechteriken gaat, is Kang de Conqueror natuurlijk de belangrijkste. Acteerzwaargewicht Jonathan Majors vertelt over de unieke processen die hij gebruikte om de volgende monsterlijke tegenstander van Marvel Studios te belichamen. Dit en meer wacht op je in "Assembled: The Making of Ant-Man and The Wasp: Quantumania".