Barcelona (Un Mapa)
In een oud district van Barcelona ervaren zes stedelingen eenzaamheid in een verouderd appartement. Terwijl een ouder echtpaar, haar broer en drie huurders, waaronder een zwanger meisje uit Zuid-Amerika, samenkomen, wil de oude man, die het einde van zijn leven nadert, alleen zijn tijdens zijn laatste dagen. In dit bescheiden appartement ontvouwen zich complexiteiten van het leven.