Benji the Hunted
Benji staat voor een zware uitdaging in deze film. Na een tragisch zeeongeluk spoelt Benji aan de Noord-Amerikaanse kust aan, waar hij beschermer wordt van poemawelpen zonder ouders. Samen ontwijken ze menselijke en dierlijke gevaren in een avontuur op zoek naar veiligheid. Met een prachtige omgeving, een spannend verhaal en een vertederende held, is dit een verhaal dat je nooit zult vergeten.