Beverly Hills Chihuahua 3: Viva La Fiesta!
Als Sam en Rachel Papi, Chloe en de pups naar een chique hotel verhuizen, voelt de kleine Rosa zich niet thuis, dus plant Papi een "Quince" voor het kleinste lid van zijn roedel. Papi en zijn vrienden komen ook in actie als hun nieuwe thuis wordt bedreigd door een rivaal.
Papi is terug en klaar om te feesten… en jij bent uitgenodigd voor deze ultieme viering van vriendschap en familie! Ga mee met Papi (George Lopez) en zijn twee- en viervoetige familie naar een chique hotel in Beverly Hills, compleet met een luxe hondenkuuroord. Maar er komen problemen als Rosa, het kleinste lid van de roedel, zich minder speciaal voelt dan ooit. Nu moet Papi Rosa helpen haar innerlijke kracht te vinden - en te vieren - die groter blijkt te zijn dan ze ooit had gedacht. Vol gelach, liefde en opwinding is dit een film vol plezier voor het hele gezin.