BURN-E
Een aanvullende korte film bij de animatiefilm WALL-E. Op het ruimteschip Axiom zit lasrobot BURN-E. Tijdens het maken van een gloeilamp wordt hij door WALL-E en EVE buitengesloten. Hij probeert de deur van de Axiom te openen, maar moet uiteindelijk toegeven dat hij dat niet kan.