Carls Date
In de speciale korte film "Carls date" van Pixar Animation Studios, heeft Carl Fredricksen een date met een vriendin, maar hij heeft geen idee hoe je dat tegenwoordig aanpakt. De immer behulpzame Dug, probeert de nerveuze Carl te kalmeren en geeft een aantal tips waarmee succes verzekerd is - als je een hond bent.