Diament Olgi
Polen, begin jaren '80. Olga is zeven jaar oud en houdt veel van haar vader. Als haar krekel sterft, komt ze erachter dat tijd iets is wat je niet terug kunt draaien. Om Olga te troosten vertelt haar vader haar een vreemd verhaal over een reus met diamanten als ogen. Het verhaal verklaart hoe de tijd in elkaar zit. Al snel ontdekken ze allebei hoe deze legende hun leven beïnvloedt. De diamanten zijn echt!