Donalds fontein van de eeuwige jeugd
Op reis met zijn neefjes stopt Donald bij de 'fontein der jeugd' en laat de kinderen denken dat hij weer een baby is. Hij krijgt het echter aan de stok met een agressieve moederalligator en haar baby's en gaat er daarom snel vandoor met de neefjes.