Hannah Montana: The Movie
Maak je klaar om betoverd te worden door grappen, avontuur, familieplezier en geweldige muziek! Ga mee en zie Hannah als nooit tevoren als ze terugkeert naar haar thuisstad en de belangrijkste beslissing van haar leven moet nemen. Als Miley te veel bezig is met haar leven als superster Hannah Montana, besluit haar vader dat het tijd is voor een andere omgeving. Maar lieve hemel! Miley moet alle glitter en glamour van Hollywood inruilen voor een gewone spijkerbroek op de familieboerderij in Tennessee. Kan ze wel zowel Miley Stewart als Hannah Montana zijn? Kan ze met een beetje hulp van haar vrienden - en geweldige bijrollen van Taylor Swift, Rascal Flatts en Vanessa Williams - voor de een of de ander kiezen?