Honey, I Blew Up the Kid
Uitvinder Wayne Szalinski zapt per ongeluk zijn zoon met een deeltjesbundel, waardoor het kind groeit als het in aanraking komt met stroom. De gigantische peuter wordt aangetrokken door de felle lichten van Las Vegas en niets staat hem in de weg. De achtervolging begint. De spanning stijgt. En je zult meer spanning en gelach meemaken dan ooit! Bevat beelden van roken.