Iron Man And Captain America: Heroes United
Iron Man en Captain America strijden om te voorkomen dat Red Skull en zijn handlanger Taskmaster een Hydra leger ontketenen over de wereld. Met Iron Man’s intelligentie en Captain America’s vechttraining, moeten de twee geboren leiders elkaar leren waarderen en leren samenwerken om de wereld te redden van de kwaadaardige leden van Hydra.