La Stoccata Vincente
“La Stoccata Vincente” vertelt voor het eerst het waargebeurde verhaal van wereldkampioen schermen Paolo Pizzo. De film is een karakteristiek verhaal over sport, verlossing, volharding en vastberadenheid, want Paolo Pizzo, tweevoudig wereldkampioen schermen, stond toen hij pas 14 jaar was voor de belangrijkste uitdaging van zijn leven: een hersentumor.