Leap of Faith
Kelly leeft een eenzaam leven in een drukke stad. Ze is niet blij met de situatie en verlangt naar meer. Achter haar gesloten deuren vraagt ze zich af of iemand haar ooit zal begrijpen. Wanneer de nieuwe buurman Johnny naast haar in het hetzelfde gebouw komt wonen, raakt Kelly in de ban van hem. Ze observeert zijn dagelijkse routine en ontdekt al snel dat er iets vreemds aan hem is.
Kelly leeft een eenzaam leven in een drukke stad. Ze is niet blij met de situatie en verlangt naar meer. Achter haar gesloten deuren vraagt ze zich af of iemand haar ooit zal begrijpen. Wanneer de nieuwe buurman Johnny naast haar in het hetzelfde gebouw komt wonen, raakt Kelly in de ban van hem. Ze observeert zijn dagelijkse routine en ontdekt al snel dat er iets vreemds aan hem is. Kelly gaat op onderzoek uit om meer over Johnny te weten te komen en komt daarbij haar eigen demonen onder ogen.